sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

alotus :D

Moikka, oon Camilla , asun Helsingissä. Oon 14 vuotias, täytin kk sitte :) Mul oli enne blondit hiukset, mut värjäsin bruneks, eli oon nyt brunette :D Mul on siniset silmät ja oon 173cm pitkä. Oon luonteeltani rohkee, suorapuheinen ja iloinen. Sit, ko oon huonolla tuulella nii kaikki huomaa sen kyllä :D Mulle elämäs tärkeint on perhe, ystävät ja poikaystäväni Anton :) ♥ Kuuntelen paljon musiikkia ja tykkään laulaa karaokea (johtunee äitin innokkuudesta xd ). Harrastin ennen tanssia, mutta nyt ei ole mitään harrastusta.. Oon ajatellu, että vois alottaa zumban, mutta en sitte tiijä.. :D

Päätin alottaa blogin, että voisin kertoo päivän tapahtumii ja purkaa ajatuksia. Ja voin lukea kavereitte blogauksia.

Huomenna olis sitte koulua, en yhtää jaksais. En oo tehny koko vkl oikee mitää.. Perjantaina Mila tuli meille yöks ja näin. Mut sit en ookkaa lauantain jälkee tehny mitää. Oon vaa ollu koneel, löhönny ja kattonu telkkarii :D Mut tänää otin itteeni niskasta kiinni, ja siivosin koko huoneen (ei oo ko perjantaist lähtie pitäny seki tehä). Pyyhin pölyt, imuroin, pesin lattiat ja laitoin tavarat paikallee c: Oon tosi ylpee ittestäni :D

Mut ei nyt sen enempää, meen syömää jotain ja kattoo telkkaria :) Kirjottelen tänne, aina ko pääsen koneelle, joten saattaa tulla yhellä kertaa paljon luettavaa.. :s Hyvää yöt kaikille :) ♥

4 kommenttia:

  1. joooo alota zumba, älyttämä ihanaa<3 :) ja hienooA tää blogi juttu ! pistäs vielä kuvaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vois alottaa joo oikeesti ! ja uskon sen ! (:(: laitoin kuvan (:(:

      Poista
  2. Kannattaa alottaa zumba! Se on oikeesti hirmu mukavaa jos on kunnollinen vetäjä ja tälleen!:) & Kiva blogi!(:

    VastaaPoista

Otan vastaan positiivisiä ja negatiivisia kommentteja, mutta pitäkää kommentit asiallisina :) Kiitän !