lauantai 10. marraskuuta 2012

Mooi :)
 
Tää kirjottelu on oikeesti tosiaanki jääny o: Meiä pitäs hommata vaa se uus kone, nii olis paljo kivempi tännekki kirjotella o: Yhdistettynä synttäri- ja joululahjana pitäs saada se järkkäriki, nii tullee paljo enempi kuviiki :) Ko toi mun nykyne kamera on nii pasa, että pitää kokoaja laittaa uusia pattereita ja kuluu sekunnissa loppuu :( Ja ne postaus ehdotukset olis tosi kivoja !!!!:)
 
No mutta... Täl viikola ei oo oikei tapahtunu mitää erikoista.. Kävin tossa keskiviikkona terveystarkastuksessa ja sen jälkee seuraavana päivänä kuraattorilla. Se kuraattori oli aiva outo :D Sitte nukkusin tosa yhtenä pvänä koulun käytävällä, ko tuppas vähä väsyttää.. Päänsärky on vaivannu mua nyt viikon ? Eikä oo mitää tietoo, että mistä tullu. 
 
Oon ollu joka päivä tällä oon ollu joka ilta Alen ja Manka kans ulkoo. Ja tiistaina olin koulun jälkee Ompulla pelaamassa Black Opsia :) AIVAN MAHTAVA PELI ! Eilenki olin sitte illalla pelaamassa Mankalla illalla :) Parin tunni pääst pikkuserkkuni Rosa ja sen pikkusisko on tulos meil yöks :) 

Ens viikolla mun rakas Tinjulini on tulossa <3 Sitäki naista kauhee ikävä ! :c Se tulee sitte myös joulupäivänä meille viikoks (:

Mut nyt pittää mennä meikkaa ja sillattii, ko äiti tulee kohta kotia ja halluu kumminki koneelle :)
Nauttikaa viikonlopust, koht on loma ;) ! ♥:lla camilla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otan vastaan positiivisiä ja negatiivisia kommentteja, mutta pitäkää kommentit asiallisina :) Kiitän !