sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

viikonloppu

Moikka :)

Tulin nyt kirjottelee tänne jotain, ku kerkesin :)
En oo nyt viikonloppuna tehny oikeen mitää.. Perjantaina mentii koulun valinnaisen ilmasutaidon ryhmän kanssa kattomaa Savoy-teatteriin jotai tanssi näytöstä.. Oli niin tylsä, et sen puolen tunnin aikana nukuin kaks kertaa :D Sit sen esitykse jälkee näin Liisaa ja menin sen seuraks ettii sille takkii. Oltii stadis 6h.. Loppu vaihees mun jalat oli niin kipeet, et ku löysin kaupas penkil nii sanoin Liisalle, et saa mennä iha minne tahansa, mut mä istun nyt :D

Launtaina aamulla mietittii äitin kans, et mitä voitais tehä.. Ehdotin, et vietetää pitkäst aikaa sellast ´äti tytär-päivää´ :) Eli käytii ostaa tosi paljon karkkia, käytiin kävelyllä ja vuokraamassa pari elokuvaa :) Mulla ei oo nyt kuvia niistä, koska en jaksa ottaa :D Oon vähä laiskalla päällä.. Ja illalla mentii sitte saunaa :)

Tänää heräilin tossa 9 aikaa kellon soidessa, koska menin aamulla kirkkoo palmusunnuntain messuun hakemaan riparipassiin niitä merkintöjä.. :D Että oli tylsää, se kesti yli tunnin ! Ja nyt ei oo oikeee mitää mitä tekis, meen varmaa illal äitin kans lenkille.. 

Viime viikonloppuna näin ekaa kertaa mun veljiä, eli toi Guessin koru on lahja niiltä :) oikeesti se on käsikoru, mut oli liian iso mun mielestä käsikoruks, nii tein siitä kaulakorun :)

Laitan tähä loppuu viel kuvii täst viime viikolta :) Hyvää palmusunnuntait kaikille ja nauttikaa tost ihanast säästä ! :)












 En nyt ole sitte muokannu noita kuvia yhtään ! Ei tarvitse tulla sanomaan niistä mitään :)
♥:lla camilla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otan vastaan positiivisiä ja negatiivisia kommentteja, mutta pitäkää kommentit asiallisina :) Kiitän !