maanantai 17. kesäkuuta 2013

- Mua pelottaa, haluun juosta karkuun

Moii :)



Tein blogille facebook sivun, joten käykääpä tykkäilemässä ;)
 Ja kuten varmaan olette huomanneet, niin mulla on ollut aika pitkä tauko kirjottamisessa.. En oo vaa yksinkertaisesti jaksanut tulla koneelle, kun uuden puhelimen olen saanut :) Oon myös miettinyt, että kuinka moni tätä oikeasti lukee? Voisin siis pitää pientä taukoa :) Kiitän kumminkin 55 lukijasta ♥

Mun kesäloma on menny hyvin :) Lähin 5.6. Tinjan luokse Vilppulaan :) Siellä tuli sitte vietettyä melkein 2 viikkoa, tulin takasin sunnuntaina :) Vähän alko olemaan koti-ikävä. Tuon aikana uitiin, oltiin mökillä Keuruulla, pelattii, kuvailtiin, siivottiin, katsottiin leffoja ja vietettiin vain aikaa :) Torstaina lähetään sitten meiän naapurin mökille Luopioisiin ja Tinja tulee viettelemään juhannusta meiä kanssa :)

Päättäreillä sain uuden puhelimen VIHDOIN ! Sitä on odotettu yli vuosi :) Sain Samsung Galaxy Ace puhelimen valkoisena :) Todistus oli mielestäni ihan hyvä, vähän keskiarvo laskenut.. Nyt ysillä alkaa sitten kunnon panostus :)!! Ylpeä olen kumminkin köksän numerosta, kun viimein sain siitä 10 ♥
  
Tänää mulla oli ensimmäinen työpäivä Alepassa :) Tosi raskasta ja tuntuu, ettei jaksaisi.. Siellä menee siis viimiset kaksi viikkoa.. Onneks juhannus välissä, niin saa levähtää:) 

Mulla ei nyt ole oikein muuta, joten mennään kuvien pariin :) Hyvää lomaa kaikille ja kirjottelen tänne, jos jaksan ja aikaa on :)







♥:lla camilla




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otan vastaan positiivisiä ja negatiivisia kommentteja, mutta pitäkää kommentit asiallisina :) Kiitän !