sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

- Tyttö, ilman sua täs maailmas ei ois mitään, ainakaan mun osalta

Moooi (:


Eilen lupailinki kirjotella teille ja antaa enemmän kuva painoitteista :) Alkuun voin kertoo, et olin tänään siis rakkaan pikkuserkkuni rippijuhlissa :) Siitä kirjoitan kohta erikseen. Huomenna on viiminen työpäivä, JES ! Eilen, ku Liisan kanssa tuli kuvailtua, niin ajattelin uusia mun bannerin ;) Jospa jotai kesäsempää vuorostaan :D 

 Sun kanssa ollaan kuljettu monet tiet. On ollu paljon taukoa, ettei olla pidetty yhteyttä, mutta aina palattu. Tunnettu ollaan mahtavat 15 vuotta ja se luku tulee olemaan vielä monin kertainen :) Vaikken aina sitä sanokkaan, oot ihana tyttönen ja rakastan sua sellasena kun oot. Tyttö, ilman sua täs maailmas ei ois mitään, ainakaan mun osalta ♥ Hyvää ripille pääsyä rakas pikkuserkkuni ♥ Yhteiskuvaa ei nyt tullut, koska mikään niistä ei onnistunut.. You´re my girl !♥ pus


Rippijuhlat menivät hyvissä tunnelmissä, siellä ei tullut muuten kuvia otettua. Tarjolla oli voileipäkakkua, täytekakkua NAM, mokkapaloja, limua, kahvia, keksejä ja karjalanpiirakoita & munavoita :) Eiku sitten oottelamaan mun rippijuhlia ;)

♥:lla camilla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otan vastaan positiivisiä ja negatiivisia kommentteja, mutta pitäkää kommentit asiallisina :) Kiitän !