maanantai 5. elokuuta 2013

- Jos mä oon oikee, miks kadulla mun läpi kävellään?

Mooikka pitkästä aikaa :)

Kuten ootte varmaan huomannut, en ole pitkään aikaan kirjottanut tänne mitään :o Lukijoitakin on poistunut varmaan tästä syystä.. Mutta nyt alan kirjottelemaan useammin :) 

Kysymys varmaan kuuluu, mitä mulle kuuluu tällä hetkellä? Mulle kuuluu itseasiassa ihan hyvää. Kirjottamis taukoon on vaikuttanut mun Vilppulan reissu ja rippileiri & eilinen konfirmaatio ! Eilen tuli sitten saatua tuo kauan odotettu naimalupa ! :) Voin tehä lahjoista sun muista joku toinen päivä parempaa ainesta ja samoin riparista. 

Ripari meni todella hyvin ! Sai paremmat välit riparilaisiin, oli hyvä yhteis henki, sai uusia kavereita/ystäviä, naurua oli paljon, itkua, tunteita ja mukavaa tekemistä :) Ripari on yksi parhaimmista asioista, mitä olen kokenut ! Itse parin riparilaisen kanssa olen miettinyt, että lähdettäisiin ensi kuussa opiskelemaan isoseksi :) Mun oma isonen Mari on aivan mahtava ja ihana ! ♥ Kaikki ohjaajat ja isoset olivat ihania. Keksivät kokoajan kaikkea hauskaa puuhaa ja ohjelmaa :)

OOTTE IHANII ! ♥

♥:lla camilla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otan vastaan positiivisiä ja negatiivisia kommentteja, mutta pitäkää kommentit asiallisina :) Kiitän !