torstai 9. elokuuta 2012

.

Mooi (:

Päätin nyt tulla väsäämään tänne jonkulaise postaukse c: Ei oo oikein mitää erikoista tapahtunu, ja kuviakaan en edelleenkään saa ton kännykkä/kamera homman takii.. ottaa hituse päähä.. Ensinnäki nauran niille, joilla toi koulu jo alko.. Ja iteeni säälin, ko on viimiset loma päivät menossa ! Ei tee yhtää mieli mennä kouluu.. Mut oon päättäny tänä vuonna todellakin panostaa tuohon koulun käyntiin ;)

No siis eilen menini Liisalle pitää sille seuraa, ko hää siivos huonettaa (: Olin varmaa todella hyvää seuraa, ko istusin hiljaa nojatuolissa, ipod kädessä ja pelasin sellaset 4h :):) Se on varmaa jo aika ylpee mun dataus hetkist ♥ Tulin sitte joskus puol 10 aikaa kotia c:

Olin kerinny olla jonku 15min koneella ja sitte äiti pyytää lähtee kauppaa... Se anto mul sitte S-etukortin, millä voi maksaa... Tai siis olevinaan anto.. Menin sitte kauppaa ja olin siinä kassalla.. Ja tajusin, että mullaha oli kädessä se tavallinen kortti.. Sanosin nolona sille myyjälle, et " sori, mul on väärä kortti mukan. Tuun koht takasi.." Sit kauheeta vauhtia kotia kohti ja kohta uudellee ostamaa ostokset kotiin saakka :) Elsa tuli sitte siihe kaupalle ja sitte se tuli meille :) Ja jäiki sitte myös yöksi. 

Tänää sitte olin aamun Elsan kans ja sitte lähin joskus puol 7 aikaa menee aivan ihanalle pikkuserkkulleni Rosalle. Taino oltiin kyllä ulkona koko aika. Ko kävelin bussipysäkille, nii siinä mun vieressä tapahtus kolari o:: ! Oli aika jännää.. Mut site mentii Rosan kaa Latokartanon peruskoulu pihalle. Pelleiltii siellä sitte varmaa tunti. Sit mentii koulun toiselle puolelle, missä oli leikkipiha..:D Aloin sitte leikkimää siellä ja kiljuin sellases pienessä pyörivässä jutussa o: Se otti nii kovi masusta ! :D Lauleskelin Rosalle siinä tosi innokkaasti, ja ko käveltii pysäkille, nii leikin koira... :D Älkää todellakaa kysykö yhtään mitää.. :D Mulla on siis todella halvat huvit ! Huusin vaa, että " Rosa rakas, tää hulluus kulkee vaa suvussa ! "

Huomenna pitäs sitte nähä Paavoa :) ! Sitäki pikku paviaanii on pikkase ikävä :c Mut huomennaaa nään een (: !

Mut nyt pitää sitte taas lähtee tonne kauppaan.., Onneks se on melkei tosa tien toisella puolella :):) Laiska, ko oon...... Nii, että hyvii loppu iltoi kaikille :)! 
♥:lla camilla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otan vastaan positiivisiä ja negatiivisia kommentteja, mutta pitäkää kommentit asiallisina :) Kiitän !