sunnuntai 5. elokuuta 2012

bllaaaaaah..

Mooi (: 

Päätin nyt sitte vähä kirjotella, ko se on vähä jääny ): Meiä kone on nii hidas, nii en oo jaksanu avata sitä oikei.. Sitte mun kännykkä meni rikki, nii en saa kuvia.. Kamera samoi... että ei näitä kuvia sitte oikee tuu s: 

Mut juu, menin tosa 27pvä tinjalle (: oli hauskaa ja mun pikkusest tuli iso tyttö, ko pääs ripille ! :) ♥ käytii sitte lauantaina jyväskylässä :) oli toine kerta koko elämäni aikana :D mutta olipaha ainaki jotai tekemistä :):) mentii sitte sunnuntaina ja maanantaina aapol pelaa black opsii !!! se on kyllä aivan mahtava peli ! haluuuuun sen pelin ittelleni ! ;);;);) oltii tinja kans vaa nii hyvii ! no sitte tultii tinja kans molemmat meil 30pvä (: tinja oli sitte meillä 5pvää. Oli oikein hupaisaaaaaa (: Mul on sitä mustarastasta jo ikävä ! ja tehtii kynnet itellemme (: täsä on mun (;

siinä on nyt parista kynnestä kuvat (: iha omat on sitte !

Eile sitte rosa (pikkuserkku) tuli meille yöks :) webbailtii koko yö jarmo kans :) oli aika mielenkiintosta.. Sitte tänää rosa piti mua sen mallina... se ei oo kivaa ): otti kokoaja kuviii vaa... ): laitan niit kuvii kohtaaaaa.. päätin sitte myöhemmi itekki alkaa kuvaa :D:D olin oikeeee taiteilija ( ainaki omast mielestäni) :D En saany yöllä nukuttuu melkee yhtää... oli tosi kuuma, ko nukuttii rosan kans vierekkäi.. menin sitte lattialle, jos olis viileempi, mut ei .. sit menin olkkarii ja oli ihanan viilee ! ♥ tulipa sitte nukuttuu sohvalla (: ja heti heräämise jälkee suihkuu :D sitte tosa päivä aikana nukahdin, nii rosa oli piirtäny mun käde täytee o:
kiitos rakas ♥

Ainii ! ne mun verhot oliki pari vko sitte tullu ja sain sitte eile sen ison sängy :) ! oon nii happy nyt ! siitte sain sen kirjotuspöydä mu huoneest pois :) nytpä meikäl ei oo nii lapselline huone.. :D 
Voisin vaikka tehä joku kerta huone postaukse, jos te vaa haluutte? ((: 

Mut nyt pitää lähtee kauppaa ja sit liisan kans ulos :) ! laitan tähä loppuu nyt pari kuvaa täst pväst (: 

heidooo ja hyvät illat kaikil ! (:

siin on mun ihana pehmolelu tyyny, jonka nimi on santeri (: sain sen pari vuotta sitte mummilta joululahjaks ♥







♥:lla camilla !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otan vastaan positiivisiä ja negatiivisia kommentteja, mutta pitäkää kommentit asiallisina :) Kiitän !