keskiviikko 20. helmikuuta 2013

2 päivää vielä..

Helluirei :)

Aattelin tulla nyt kirjottelee tänne jotai :)
Eile illalla kattelin Ystävänpäivä-elokuvaa ja aamulla kattelin sen loppuu :) Sen jälkee aloin kattoo Sinister leffaa, oon kuullu juttuu et se on pelottava, mut mun oma mielipide siitä oli, ettei kauheen pelottava ollu :o No sitte sen jälkee lähin Lauran kaa ulos, käytii mäkissä :)

Mentii mäkin jälkee Lauralle ja vietii sen koiraa ulos :) Oltii hetki Lauralla ja sitte päätettii, et se tulee meille yöks :D No nyt Laura on sitte meillä :)

Elsa oli tosi ihana maanantaina, se lähti tiistaina laivalle ja jätti sen läppärin mulle 2pväks :) Nyt oon voinu siis paremmi kirjotella teille :) Saan sieltä synttärilahjan kuulemma ;) Elikkä 2päivää mun synttäreihi enää ! 

Tinja tulee huomenna tänne 4 pväks :) Se tulee vähä niinko viettää mun synttäreitä :) Sitäki on tullu kova ikävä ♥ Mut laitan pari kuvaa nyt tält päivält :) 

Ja heeei, kertokaa mulle ihmees postaus ideoita :) !!





♥lla: camilla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otan vastaan positiivisiä ja negatiivisia kommentteja, mutta pitäkää kommentit asiallisina :) Kiitän !