tiistai 19. helmikuuta 2013

hups..

Moikka :)

Lueskeskelin tossa äske aikani kuluks Tinjan blogia ja huomasin, että siellä on ollu mulle haaste o: Aattelin tehä sen siis :)

Joten sain haasteen Tinjalta :)

Säännöt:

-Kerro 11 asiaa itsestäsi
- Vastaa haastajan 11 kysymykseen
- Keksi 11 uutta kysymystä
- Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
- Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät

11 asiaa musta:

1.  mä juttelen jeren kanssa
2.  olin tänää lauran kaa
3. kuuntelen musiikkia
4. en tykkää mun ulkonäöstä
5.  oon herkkä
6. äiti tuli äske kotii
7. en oo tehny tänää mitäää...
8. mul on tylsäää
9. mulla on hiihtoloma
10. lauantaina täytän 15 <3
11. sillo saan järkkärin vihdoi !!!

Haastajan kysymykset:
1. Mitä harrastat?
2. Oletko tehnyt jotain mitä kadut? 
3. Onko sulla parasta kaverii?
4. Kauan oot kirjottanu blogia?
5. Kerro 3 hyvää juttua itsestäsi! 
6. Saitko paljon joululahjoja? 
7. Kuka on sun lempi laulaja?
8. Entäs bändi? 
9. Kumpi parempi aito vai teennäinen ihmine?
10. Teetkö uuden vuoden lupausta? jos niin mikälaisen?
11. Minkä takia kirjotat blogia? :)

1. juuuu, zumbaa harrastan ja harrastin 2 vuotta tanssia 
2. oi kyllä ! sais vaa pyyhittyy ne pois..
3. mulla on tinja <3
4. varmaa jonku vuode tai puoltoista o:
5. en pysty olla vihane kellekkää pitkäää (riippuu kyllä vähä ihmisestä..) mulla on hyvät välit äiti kans ja tykkää mun huulista
6.tarpeeksii
7.ei ooo vaa yhtä
8. ei myöskää sellast
9. AITO!
10. tein, et pudottaisin painoo...
11. sinne voi purkaaa tai kertoo päivän  tapahtumiaa :)

11 kysymystä haastetuille:

1. lempi vuoden aikasi?
2. mitä sait joulu lahjaksi?
3. - mikä oli niistä paras?
4. lempi hajuvesi merkki?
5. onko sulla sisaruksia/sisarus ? - keitä
6. laulu jota kuuntelet eniten yleensä ?
7. paras leffa jonka olet kattonut ?
8. millä sivulla käyt eniten netissä ?
9. jos saisit valita jonkun eläimen minkä olisit päivän ajan, mikä olisit?
10. paras joulu herkku?
11. Kenen seurassa viihdyt eniten ?

Haastan: kaikki mukaa :)
♥lla:camilla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otan vastaan positiivisiä ja negatiivisia kommentteja, mutta pitäkää kommentit asiallisina :) Kiitän !