tiistai 5. helmikuuta 2013

kaveri postaus :)

Mooi :)

Aattelin tässä aikani kuluks tehä postauksen kavereista, jotka on tärkee osa mun elämää ♥ Kiitos kaikille, et jaksatte tukee hyvinä ja huonoina aikoina ! Te ootte kultaaki arvokkaampii ♥! pus
 Aattelin, et voisin alottaa täl..

 Tinja Kia Kristina Majanen ♥
 Sun silmäs ne loistaa, en saa katset irti niist.
Siks varmaa väriskaalan paperille piirsinki
täysin oikein. Pyörii päässäni filmi siit,
ku hymyilet mulle, enkä nää muita ihmisii.
Mä en tarvi muit, oot mun prinsessa.
Sekasin sun katseest ku tyylii Liisa Ihmemaas.

 Mikä tää fiilis on? Aina ku nään sut,
katoo kaikki huolet, jotka painaa vaa päät mun
ja taivaalta säät sun valosta kirkastuu.
ja ku nään sun hymys ain uusiks ihastun.
ja pidän sulosena vaan ku sä kiivastut.
, pillastut illal ku kännykkää filmaan sut-
Haluun kokee sun kaa hetket pahat, hyvätki
ja mitä vaa tekstaat saat takas sydämii.
Yhteiset meil huvit. Päiväl ku meet kouluu
ziigaan sun kuvii vaikka Galtsust tai Facebookist ♥

 Elsa Theresa Lindewald ♥
 Heti alus ku tavattii hain jotai pysyvää.
Jos saisin sut omaks yhes ain maailmas kypsytää.
Yhdessä pysytää. Kyl siihe pystytää.
Läpi talven, kesän ja sateisen syksyn tääl.
Jos oot mun et elä ahdingos ankeena.
Damn kiellettyy hedelmää taisin jo langeta.
Kuuntelen kun kerrot vaik vahingost lapsena.
Katon sun kaa piirrettyi, vaik Aristokatteja.
Et saan sust kuvan haen paristot kameraa.
vaik keskel yötä, Haavistost kahdelta.
Huonost käytöksest saisinko anteeks vaa.
Lupaan olla sulle täällä vaan paras avec ja
jos sua paleltaa, tarjoon mun paitaani.
Käyttää suhun täällä aijon mun aikani ja ku nään sut, vaik siit ois aikaaki,
oot mun maailmani, maani ja taivaani ♥

Tuuli Anneli Hauta-aho ♥
 Jos menet pois, mitä minulle jää
Jos menet pois, kesä tää häviää
Jos menet pois, joet jäätyvät taas
Ja huurtumaan saat pihamaan pihlajan
[ LPohjantuuli liekillä leikittelee,
Mut valo lohtunsa tuoda jo saa
Valo seinillä kuin köynnös kiemurtelee
Saa puheesi sen kukkimaan


 Rosa Julia Micaela Vepsäläinen ♥
 Pitää kädestä kii etten enää oo hukassa
Rakastan sun hymyäs kun oot nii onnellinen
Se saa mut lentoo sä oot vaa nii ihmeellinen
  nainen, jonka aina oon halunnut
Ja oot ihanin kaikista joita oon tavannut
Sä oot mun oma aarteni mä pidän susta huolta
Vielä monen vuoden päästäkin tuun miettiin tätä vuotta
Sä oot parasta mitä mulle on tapahtunut
Vasta nytten mun maailma mulle on avartunut ♥
 Liisa Mirjami Inkinen ♥
 Asiat ei voisi tämän paremmin nyt rullaa
Kun on hyvä olo sulla on hyvä olo mulla
Ilman sua mä olisin salee vaan puolet
Kun oot mun rinnal kaikkoaa kaikki huolet
Ei ole muuta kun vaan kaksi sydäntä
Ja yhdessä ne sydämet näyttää nii hyvältä
Ei ole mitään parempaa kuin yhteinen aika
Se aika on mulle silkka taika
En haluis olla susta yhtäkään hetkeä erossa
Sun ansiosta tunnen olevani jälleen elossa ♥


Täs on ne tärkeimmät ! :) ♥ + jotkut kuvist on vähä vanhoi, mut ei voi mitää :D ps. puuttuuu mutama, mut ei oo kuvii :( !

:lla camilla


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otan vastaan positiivisiä ja negatiivisia kommentteja, mutta pitäkää kommentit asiallisina :) Kiitän !