tiistai 26. helmikuuta 2013

lome meni vilisten...

Moikkaa :) 

En oo päässy koneelle oikeee ton viime postauksen jälkeen.. Mut voisin kirjottaa nyt tosta hiihtolomasta :) Kuvia tulee vasta lauantain jälkee, ku sillo sain sen järkkärin ! Ja kuvia ei oo nyt parilt viime päivältä, mutta toivottavasti annatte sen anteeksi c:

Eli Tinja tuli meille torstaina ja lähti sitte sunnuntaina :) Mulla alko koulu ja äitillä työt, nii tinja ei saanu olla pitempää, se meni sitte tädilleen Martinlaaksoon :) Me ei oikeen tehny mitää erikoista siinä 5 päivän aikana :) Mun synttäreil mentii yllättäe mun pikkuserkun ovelle ja pulkka mäkeee + lumihankee !  Oli ihana revitellä pitkästä aikaa :) ♥

Voisin laittaa tähä alkuu kuvii mun synttäreistä ja lahjoiosta :)



Eli tässä on Lauran lahja :) Mulla ei oikeen ollu mitään kunnon toivomuksia lahjojen suhteen. Mun oli pakkom saada hiusväri, koska mulla alko oleen tota juurikasvuu mukavasti... :D Ja ES:n sain sellasena vitsinä, ku ennen join niitä todella paljon. Ja nyt täytin 15v nii saan juoda ja ostaa laillisesti :D!

Ja tota värii oon käyttäny siitä lähtie, ku värjäsin tumman ruskeeks. Se on sävyltään huurteisen ruskea :) Ite tykkään todella paljon ja mukavan sävyn tuo :) 

Tässä on sit tällane tosi söpö kortti Lauralta myös :) Sain itte päättää kortin ja tää oli tosi söpö, joten halusin sen :) Ja yleisesti Lauran lahja oli kiva:)

Sain siis äitiltä ja enolta ton järkkärin ! Sitä on kauan ootettu ja vihdoin sen sain ! Nyt saan sitte teille paljon enemmän kuvia tänne, huomaatte sen varmaan täs postauksen aikana :D Laatuki mukavasti paranee...

Sitte sain tällasen kirjan, missä kerrotaan kuvauksesta ja yleisesti Canonin eri kameroista ja opetetaan käyttämään ymsyms. En ole vielä lukenut, mutta selailtua on tullut vähän :)

Äitiltä sain tällasen tosi hauskan kortin :D Huudan noita joitaki aina kotona, nii äiti päätti sitte ostaa mulle tälläsen :D ♥ Enolta sain vielä purkka paketin ja suklaa rasian. Mummilta tuli 20E, mut se on mennyt jo.. :D 


Elsalta sain mun  lemppari hajuvettä pullon ! Se ei tienny, et olin just sitä edellisellä viikolla ostanu uuden pullon, ku vanha pääs loppumaan. Mut nyt mulla on sitä ainaki kaks pulloo :)! Tykkäsin siis.

Kahelta serkultani sain kerbeeran :) Se on nätti, ja en yleensä saa kukkia, joten kivaa piristystä tuo huoneeseen, kunnes sitte kuolee :(

Voisin nyt pistää sitte yleisesti kuvia synttäreiltä ja sen jälkee laitan sunnuntailta kuvia :) Pelattii paljo yatzya ja korttia Tinjan kanssa:)














Voisin jossai vaiheessa tehä postauksen vaikka mun kaikista tuoksuista ja miten hoidan mun hiuksii ja sillai :) Yritän päästä mahollisimma usei kirjottaa tänne :)!

Mut nyt kiitän ja kuittaan tän päivän osalta, vaikka en tästä päivästä kirjottanukkaa :)

♥:lla camilla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otan vastaan positiivisiä ja negatiivisia kommentteja, mutta pitäkää kommentit asiallisina :) Kiitän !