perjantai 5. huhtikuuta 2013

Kiitos haasteesta Jenni :)!

Moi :)

Tänää mul tulee tällai haastamis postaus :) Sain Jenniltä haasteen, teen sen ja pistän eteenpäi :)


OHJEET:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille.
4. Haastetun pitää haastaa 11 bloggaajaa, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa haastetuille haasteesta.
6. Ei takaisin haastamista.


11 ASIAA MINUSTA:
1. oon joku 172cm pitkä
2. mun koulu ei mee kauheen hyvi..
3. seurustelen aleksin kanssa taas
4. mun silmät on siniset
5. asun helsingissä kerrostalossa
6. mul on oikeesti blodit hiukset
7. harrastan zumbaa, oon aiemmin harrastanut salsaa, sirkusta ja joskus jumppaa
8. oon tosi avoin ihminen, näytän mut tunteet aika helposti, enkä pidättele niitä
9. haluisin napakorun ja toiset korvikset, äiti ei vaa oikee tykkää siit napakorust...
10. oon päättäny, et alan laihduttaa..
11. mä en tykkää ollenkaa mun ulkonäöstä ja se on mulle tosi vaikee asia..


KYSYMYKSET MINULLE:
1. Mitä harrastat ?
Harrastan zumbaa ja käyn juoksemas/kävelemäs :)

2. Kuka on sulle tärkein ihminen elämässäs ?
Mul on mun elämäs monii tärkeit ihmisii :) Mut ainaki Tinja, Liisa, Elsa, Elsa, Wera, Aleksi, Sampo, Rosa ja Juuso tullu tosi lyhyes ajas ! on niit muitaki, mut tos varmaa ne tärkeimmät :)!

3. Lukio vai Amis?
En varmaa pääse mun keskiarvol mihinkää lukio... Ja toi amis kuullostais paremmalt mun korvaa xd

4. omistatteko lemmikkejä?
eeei

5. mistä innostuksesi lähti kirjoittamaan blogia?
Luin Jenican, Tinjan ja Petran blogia ja sain siit idean :)

6. Lempiaine koulussa?
Ehdottomasti köksä!

7. Lempi tv-sarja?
Salkkarit, Hollywood Heigst, Kosto, Pahan jäljillä ja Kohde (:

8. Onko väliä jos vaatteesi ei ole merkkituotteita?
Ei todellakaan

9. Juotko alkoholia tai poltatko ?
en ja en

10. suurin unelmasi? 
Ulkomaan matka kaverin kanssa !

11. Mitä muuten kuuluu?
Iha jees :) vähä on tylsää...


KYSYMYKSET HAASTETULLE:

1. Mitä mieltä olet kiusaamisesta?
2. Onko ulkonäkö sinulle vaikea asia?
3. Onko sinulla tiettyjä blogeja, mitä luet eniten?
4. Mikä on suurin saavutuksesi tähän mennessä?
5. Ketä ihmistä ihailet?
6. Kuka on sinulle läheisin ihminen, jolle voit kertoa kaiken?
7. Mihin kiinnität ensimmäisenä huomion, kun tapaat uuden ihmisen?
8. Oletko tutustunut netissä ihmisiin?
9. Jos olet seurustellut, niin mikä on pisin suhteesi?
10. Kuinka pitkä olet?
11. Missä asut?



Haastetut !

Tinja, Jenica, Petra, Elsa, Rosa, Reetta, Oona, Riona, Kätrin, Vilma, Jenna :)

♥:lla camilla



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otan vastaan positiivisiä ja negatiivisia kommentteja, mutta pitäkää kommentit asiallisina :) Kiitän !