tiistai 9. huhtikuuta 2013

- You are perfect just the way you are

Heippa rallaa kaikki :)

Luin tossa äske Petran ihanaa postausta :) Petra kertoi postauksessa, miten onnellinen on ja mitkä asiat hänet tekee onnelliseksi. Tätä lukiessani aloin miettimään asioita omalta kohdaltani.. Tajusin, että mullahan on asiat aika hyvin pitkästä aikaa. Tärkeimmät ystävät ja kaverit ovat lähellä. Äitin kanssa menee hyvin. Aleksin kanssa on ollut riitaa, mutta ne on sovittu ja kaikki on taas hyvin. Lähellä on ihmisiä, jotka välittävät & tukevat !


Petra puhui myös siitä, että on hyväksynyt itsensä. Mulla on itellä vaikea hyväksyä itseäni tällaisena, kuin olen.. Mielestäni olen ruma ja en pidä koostani yhtään. Se, että joku kehuu julkisesti tai yksityisesti merkitsee paljon ja saan siitä itseluottamusta :)


 Silloin, kun joku kommentoi jotain negatiivistä, se saa mielen alas. Silloin, kun sanoo jotain loukkaavaa toiselle, kannattaisi miettiä sitä, että miltä tuntuisi jos sama henkilö sanoisi näin sinulle ! Myönnän, että olen sanonut paljon asioita ja loukannut sillä ihmisiä ja se saa mut miettimään. Vihaan ensinnäkin riitelyä. Ei kaikkien kanssa tarvitse olla ystävä tai edes kaveri, mutta pitää pystyä puhumaan ! Jouduin eilen riitoihin ihmisen kanssa, joka on tullut hyvin pienessä ajassa tärkeäksi. Sanoin suutus päissäni asioita, joita en todellakaan tarkoittanut. Tämän vuoksi menetin ihmisen, jota tulen kaipaamaan.. Ymmärrän, että vaikka sanon mitä, niin en saa anteeksi, mutta olen kumminkin yrittänyt..


Vaihdetaanpas ilosempiin asioihin :) ! Mulla oli eilen toiseksi viimeinen kerta zumbassa. Surettaa todella paljon sen päättyminen. Olen aivan ihastunut tähän lajiin ! Laji on saanut mussa tunteen, että minussa tulee tapahtumaan muutos. Vihdoin se oman tapainen laji siis on löytynyt ! Harrastin tanssia ennen ja nyt olen tullut kaipaamaan sitäkin. Liikuntaa olen lisännyt elämääni paljon. Nyt zumban loputtua pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja mennä lenkille useammin !:)  Voisin kohta lähteä tuonne ihanaan auringon paisteeseen juoksemaan joen vartta pitkin :) ! En viitsi ottaa kameraa mukaan lenkin vuoksi.. 


♥: lla camilla



4 kommenttia:

Otan vastaan positiivisiä ja negatiivisia kommentteja, mutta pitäkää kommentit asiallisina :) Kiitän !