maanantai 15. huhtikuuta 2013

saaad

Päivää :)

Tuun teille tänne nyt rustaamaan jotain.. En oo nyt hetkeen kirjotellut, koska into on jotenki mennyt :o Alkuun sanon, etten ole enään Aleksin kanssa yhdessä eikä olla missään väleissä. Meiä suhteesta puuttu luottamusta yms, nii parempi näin. Mut elämä jatkuu :)






 Olin viikonloppuna Elsalla yötä ja Rionaki oli :) Ei tehty mitää ihmeellistä oikee. Laura oli meil lauantaina kyl yötä pitkäst aikaa :) 

 Perjantaina käytii äitin kans Malmilla ruokakaupoissa ja ostettii mulle meikkivoide & puuteri :) Sit parit kengät, pari paitaa ja huivii tarttu mukaan. Äitin kaveri toi meille molemmille Hullulta Päiviltä ripsarin :) RAKASTUIN AIVAN TÄYSIN :o Mun ripset on sellaset, ettei ne ooo kauheen pitkät ja ne sojottaa suoraan eteenpäi, eli on vaikea saada näkyville... Mut toi ripsari muutti kaiken :) ! Voin tehä joku päivä tässä nyt postauksen vaikka mun ostoksista?:) Nää mun päivät menee tässä nyt vähän sekasesti, mut ei voi mitää :D Jos se ei mua haittaa, nii toivottavasti ei teitäkää ;)

Mulla ei oo tällä viikolla ollenkaa koulua, ku on TET-jakso :) Oon tossa meiä viereisessä Alepassa :) Oon ettiny kesätöitä ja soittelin tonne kyseiseen kauppaan myös niistä. Sovittiin, että tänään mulle pidetään muun työn yhteydessä pienimuotoinen haastattelu :) SAIN NYT KESÄTYÖPAIKAN :) ! Oon hirmu innoissani siitä. Eli meen 10 päiväks töihin ja saan siitä 335e :) Kuullostaa aivan täydelliseltä :) Pikkasen rahaa taskun pohjalle !

Nyt pitää lähtee imuroimaa, enne ku äiti tulee töistä :) Illalla on viimine zumba.. :( Oon iha sad sen takii :( Nyt pitää sit ottaa itteään niskasta kiinni ja mennä muutenki lenkille + harrastamaan urheilua, ilman zumbaa :)

Moikka kaikki ihanaiset :) Pyydän anteeks taukoa vielä ja kuvien puutetta :c

♥:lla camilla

2 kommenttia:

  1. Ihana blogi! Kiva että sait kesätyöpaikan :)

    minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos (: ! Joo se kesätyöpaikka on kiva, mut tänää ku olin tetissä, nii tuntu yheltä helvetiltä :o

      Poista

Otan vastaan positiivisiä ja negatiivisia kommentteja, mutta pitäkää kommentit asiallisina :) Kiitän !