lauantai 6. huhtikuuta 2013

Ne kesälauantait sä mulle mieleen sait yhdessä liikuttiin - se oli siistii niin

Mooi :)

Mul ei oo oikeen mitäään postaus ideoita, ku ei mul oo nyt tulemas mitää kiinnostaavaa :o Joten aattelin kyselle teiltä, et millasia postauksia haluisitte? :) Voin tehä melkei mitä vaa :) Jos haluutte lähettää mulle jotai kysymyksii, nii täs on mun sähköposti osote camilla-1998@hotmail.com ;) Eli kysymyksiä tulemaan vaan ! 

Sain eilen ideaks tehä kakun ! :) Mun oli tarkotus tehä se eilen, mut en jaksanu/saanu aikaseks, joten tein sen tänään :) Se oli ensimmäine kerta, ku tein kakun omin käsin ! Ja oon tosi ylpee, vaik ei tullu kauheen hienoo... :D Sit mun pikkuserkku tulee sen pikkusiskon Nean kans meil tänää yöks :) Nea tuli jo aaamupväl ja Rosaa tässä vielä ootellaan.. Mut nyt meen syömää kakkua :) Moikkaa ja nauttikaa ihanan aurinkoisesta viikonlopusta :) !!






♥:lla camilla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otan vastaan positiivisiä ja negatiivisia kommentteja, mutta pitäkää kommentit asiallisina :) Kiitän !