tiistai 16. huhtikuuta 2013

Mikä lie otsikoks...?

Heipä heei (:

 

Päätin, et teen tälläsen postauksen, että liitän kuvia ja kerron mun mielipiteitä asioista tai sitten kerron, mitä asiaa ajan takaa kuvalla :o Ei tarvitse tulla siitä jäkättämään, se on mun oma mielipide ja te muut voitte olla eri mieltä kaikesta ! Toivottavasti tykkäätte (:




  
Kaikkihan varmaa kattoo esim. fb:stä, kun ihmiset alkavat seurustelemaan, viettävät vuosipäiviä, lisäävät pusu-kuvia sun muuta? Mulla ainakin se pistää ainakin miettimään, että miksei asiat voi olla omalta kohdalta yhtä hyvin.. Miksei sitä oikeaa voi löytyä? Välillä kaikki tollaset söpöt kuvat saavat vähän mustasukkaiseksi tai kateelliseksi. Tottakai on ihana, kun ihmisillä on se toinen vierellä, mutta miksei mulla ja monella muulla voi olla..? Olisi ihana pistää itekkin tollasia kuvia ja näyttää, että sulla on se ihminen, ketä rakastaa. Rakkautta voi mitata monessa asteessa. Joku tuntee rakkautta koiraa kohtaa, vanhempia kohtaa, sisaruksia kohtaa, kavereita kohtaan, poikaystävää kohtaan tai jotain tärkeää asiaa. Mulla on ainakin henkilökohtaisesti monia asioita, mitä kohtaan tunnen näin. Kaverit, ystävät, sukulaiset ja puhelin kulkevat lähellä sydäntä. Rakastan shoppailua, aurinkoa, kesää, lämpöä.  Mitä te rakastatte?


Haaveet.. Niitä jokaisella varmaan on? Mun haaveita on hyvä työ, perhe, lapsia sitten joskus, asunto, että olisin hoikka ja kaunis joskus. Monilla on eri haaveita, jotkut haaveilee rahasta tai ulkomaan matkasta. Mulla haaveet ei ole sillai kovin suuri, mitä nyt tulevaisuutta ajattelen. Haaveilen yleensä junassa istuessani, kun katson ohi lipuvia taloja, metsiä, peltoja ja järviä.. Maisemat saa mut miettimään kaikkea, mitä mulla on elämässä ja ajattelemaan tulevaisuutta.


Tykkään todella paljon makaa vain. Makaan välillä sängyllä. Suljen silmät ja nautin hiljaisuudesta. Kun pidin vielä sänkyä seinän vieressä, laitoin aina jalat seinää vasten. Se tuntui rentouttavalta ja vapaalta.Välillä makaan sängyssä vain hiljaa ja katson ikkunasta ulos, kuuntelen musiikkia, enkä ajattele mitään.. Se on ihanaa ♥


Kaikilla ihmisillä on vaikeita aikoja elämässä. Mullakin on niitä ollut tässä 15 vuoden aikana. Kun oon allapäin, jokin harmittaa, vituttaa tai olen iloinen, kuuntelen musiikkia. Musiikki on mulle tosi iso osa arjesta. Kuuntelen radioo joka päivä, koneella musiikkia. Monet biisit kuvaavat sun omaa tunnetta ja tilaa. Se helpottaa. Ilman musiikkia, ei olisi mitään !


 Suutut jollekkin ihmiselle, ja näet hänet kadulla. Mitä teet? Mulla tulee sellainen olo useasti, että halun näyttää keskisormea. Koulussa opettajille tekee mieli tehdä niin, ihmisille kenestä ei pidä, ketkä ärsyttävät yms. Mutta silloin, kun saan tehdä sen, se helpottaa kummasti ! Jossain tilanteessa ei kannata tehdä näin, joten mieti tarkasti ;)


Viimeinen asia on tupakointi. Itse en tupakoi. En halua pilata terveyttäni. Ärsyttää seistä bussipysäkillä tai missä vain, jossa joku tupakoi. Haju on ihan hirveä ! Saan siitä päänsärkyä ! Kaikki jotka tupakoi, miettikää kaikkia haittoja ja yrittäkää päästä kaikin keinoin irti !

Mitä piditte postauksesta ? :) Haluatteko useemmin tällaisia tai samantapaisia? :) Kertokaa mielipiteenne ihmeessä ! :):) 

♥:lla camilla





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otan vastaan positiivisiä ja negatiivisia kommentteja, mutta pitäkää kommentit asiallisina :) Kiitän !